tisax.png
avpq.png
MS-Designation_Microsoft-Cloud.png
cropped-cropped-cropped-itvtlogo.png

Resultaat met Verkoop en Marketing: Hoe kunt je Microsoft Dynamics 365 effectief inzetten voor Verkoop & Marketing om meer vraag te genereren en sneller deals te sluiten.

Krijg een volledig beeld van je klanten

  1. Visualiseer je klanten met data; combineer data voor een beter begrip van je klanten en gebruik AI om je beste vervolgactie te onderbouwen.
  2. Ga sneller naar ja; versnel de verkooppijplijn en verbeter ervaringen door sales en marketing te verbinden – met ondersteuning van AI en automatisering.
  3. Vereenvoudig werkstromen en begeleid teams; sluit meer deals met realtime tools voor coaching en productiviteit

Een verbonden ervaring met verbonden data

  1.  Personaliseer en voorspel de intentie van klanten; leer wie je klanten zijn en wat ze nodig hebben met inzichten en AI-aanbevelingen.
  2. Versnel sales en marketing; bepaal de beste leads en betrek deze doelgroepen overal in de klantreis met AI-gestuurde inzichten.
  3. Automatiseer het salesproces; vereenvoudig de verkoopcyclus en verhoog de opbrengst met automatisering.
  4.  Bied teams mogelijkheden en coaching; verrijk relaties met klanten door je teams toegang te bieden tot intelligente inzichten en realtime coaching.
  5. Bevorder de productiviteit; doe meer en werk sneller met tools voor samenwerking en productiviteit.

Meer ervaren? Neem dan contact op met de experts van ITVT!

#dynamics365 #itvt #businesscentral #crm

Privacy Overview
ITVT Netherlands B.V.

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

3rd Party Cookies

This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.

Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.