Stadtwerke Bietigheim-Bissingen​

Door de marketingmodule in ons CRM te integreren, hebben we een deel van de mailing succesvol kunnen omzetten naar e-mailcommunicatie. Dit heeft ons uiteindelijk veel tijd, moeite en logistieke kosten bespaard. We kunnen de getroffen klanten nu veel efficiënter en sneller bereiken. tijdig “Informeer u over wijzigingen in uw prijzen en gebruik de module zelfs snel en efficiënt voor marketing- en voorlichtingscampagnes. Dit heeft een zeer positieve impact, vooral op de directe klantcommunicatie. Wij zijn tevreden met de projectresultaten en kijken ernaar uit om het nieuwe systeem op de lange termijn.

Rouven Bruder
Abteilungsleiter Kundenservice

e-regio

Met de ITVT E-Mail Copilot hebben we een directe herkenning en toewijzing van e-mails en brieven gecreëerd, wat we voorheen moeizaam met de hand moesten doen. In de toekomst kunnen we er nu veel beter voor zorgen dat onze klanten ‘ problemen worden aan de juiste mensen gericht. Medewerkers arriveren en de taak kan snel worden voltooid. De resulterende, op vaardigheden gebaseerde routing is voor ons erg belangrijk.

Sebastian Steffens
Produktbereichsleiter Commodities

Forte Energie

Wij zijn altijd tevreden geweest over de samenwerking met ITVT. Wij waren vooral onder de indruk van de ondersteuning en nauwe communicatie tijdens het lopende project.

De verantwoordelijke medewerkers stonden altijd klaar om onze vragen en opmerkingen te beantwoorden. Opgemerkt moet worden dat we op alle onderwerpen snelle en zinvolle antwoorden hebben ontvangen.

Onze contacten op de verschillende gebieden zijn uiterst vriendelijk en hebben het ons gemakkelijk gemaakt om gerichte oplossingen voor het project te ontwikkelen. De enkele aanvankelijke moeilijkheden werden dankzij duidelijke communicatie snel opgelost.

Anna Sparre,
Assistenz der Geschäftsführung I PR & Kommunikation

EnBW AG

EnBW werkt al sinds 2001 samen met ITVT GmbH in verschillende vakgebieden als partner. Wij kennen ITVT GmbH als een uiterst competente, flexibele en betrouwbare partner. Met name de uitgebreide expertise en servicegerichtheid van ITVT GmbH worden zeer gewaardeerd door ons bedrijf

Frank Schmidt,
Leiter Vertrieb Prozess- und Systemdienstleistungen (EVG IPD) EnBW AG

EWE Netz GmbH

Sinds de introductie van het Regulatory Management Platform 'ITVT REGIS', hebben we alle processen die met de regelgevende instanties worden afgehandeld, intern eenvoudig, snel en probleemloos kunnen coördineren en opslaan. We zijn vooral positief verrast door de servicegerichtheid van de medewerkers van ITVT.

Christian Goldbach,
Leiter Regulierungsmanagement EWE Netz GmbH

Stromnetz Berlin GmbH

"Stromnetz Berlin GmbH en Stromnetz Hamburg GmbH gebruiken de ITVTCRM for Utilities Suite sinds september 2009 succesvol voor het weergeven van de regelgevende gegevens- en communicatieprocessen."

Alexander Wernz
Regulierungsmanagement Stromnetz Berlin GmbH

TeleSon Vertriebs GmbH

Dankzij de professionele ondersteuning van de experts van ITVT kunnen we nu de prestaties van de documentenanalyse in ons bekroonde Teli-proces gestructureerd meten en objectieve herkenningspercentages behalen. Vanaf nu zijn we in staat om onze Teli verder te optimaliseren en voortdurend te verbeteren. Vooral onder de indruk waren we van de vakinhoudelijke en methodische expertise van het ITVT AI-team, de uiterst collegiale en vriendelijke samenwerking, evenals de efficiënte uitvoering van het project.

Dipl. Inform. Christian Mooser
Prokurist, Abteilungsleiter Technologie und Entwicklung TeleSon Vertriebs GmbH

WEMAG Netz GmbH

WEMAG Netz GmbH maakt met succes gebruik van de RDM-software Regis om data- en communicatieprocessen in het regelgevingsmanagement in kaart te brengen. De competentie van de ITVT-medewerkers wordt door ons bedrijf zeer gewaardeerd

Oliver Beirow,
Regulierungsmanagement WEMAG Netz GmbH

Energora GmbH

Energora is een onafhankelijke elektriciteitsleverancier, waardoor zij snel en flexibel kan reageren op klantvragen. De doelgroep bestaat vooral uit particuliere eindverbruikers en kleine commerciële bedrijven. De meertalige homepage spreekt vooral immigranten uit Russischtalige landen aan en is een echte steun voor deze klanten.

"Wij vinden energie gewoon geweldig! Onze eigen motivatie en de elektriciteit die ons allemaal in staat stelt dingen te doen die we anders simpelweg niet zouden kunnen doen."

LANXESS Deutschland GmbH

Na de succesvolle implementatie van een livechat op de website van een busines unit via Microsoft Dynamics CRM door ITVT GmbH, hebben we verschillende nieuwe inzichten kunnen verwerven in het gedrag en de interesse van bezoekers van de website. Zowel bestaande als potentiële nieuwe klanten worden actief aangemoedigd om contact op te nemen met de klantenservice via de website, waardoor we in staat zijn om een klantgerichtere aanpak te hanteren. De competentie en servicekwaliteit van de medewerkers van ITVT hebben ons hierbij volledig overtuigd.

Ifra Sall, Manager Digital
LANXESS Deutschland GmbH

TFL

"Met de kwaliteit van hun service en ondersteuning heeft ITVT bewezen een betrouwbare partner te zijn. In het verleden en voor de toekomst."

Karlheinz Maier
Global Sales Head

Robert Bosch GmbH

Het CRM-tool is de centrale bron voor onze klantgegevens in al onze ERP-systemen. Hierdoor krijgen we een uniform overzicht van alle projecten, debiteuren, activiteiten en offertes in ons wereldwijd opererende bedrijf. Met vriendelijke groet,

Dipl.-Ing. (FH) Olaf Wehrstedt,
Director Sales Coordination and Controlling (PA/SAC) Robert Bosch GmbH

Mall GmbH

Door de implementatie van de ITVTCRM-oplossing en de integratie met ons ERP-systeem, krijgen we voor het eerst een uniform overzicht van alle projecten, activiteiten en verkoopkanalen, en ontvangen we ook uitgebreide rapportage. De uitvoering verliep soepel en optimaal. Competente ondersteuning was te allen tijde beschikbaar.

Klaus Vollmer,
IT-Leiter Mall GmbH

Ball Packaging Europe GmbH & Co. KG

Na de succesvolle migratie van een bestaande Legacy-oplossing naar Microsoft Dynamics CRM door ITVT GmbH, is het voor Ball Packaging Europe Holding GmbH & Co. KG aanzienlijk gemakkelijker geworden om alle verkoopgerelateerde processen nog transparanter te maken en zo klantgerichte bedrijfsgebieden sterker te verbinden. Met uniforme klantgegevens in gestandaardiseerde verkoop- en serviceprocessen en de resulterende transparantie draagt deze oplossing aanzienlijk bij aan klantenbinding. Ons bedrijf was positief verrast door de probleemloze implementatie en de servicegerichtheid van de medewerkers van ITVT.

Dirk Sachsinger,
Manager Corporate Applications Information Services Ball Packaging Europe GmbH & Co. KG

thyssenkrupp Elevator

De op KI gebaseerde tekstanalyse en automatische documentevaluatie in het project tynkr konden we dankzij de deskundige ondersteuning van ITVT "op tijd" en "binnen het budget" uitvoeren. We waren vooral onder de indruk van de technische expertise, de flexibiliteit en de prettige samenwerking.

Max Schürmann, Global Service Management Field-Service
thyssenkrupp Elevator AG

thyssenkrupp Materials Services GmbH

In samenwerking met ITVT konden we onze Azure AI Cross Selling-oplossing 'SaRA' (Sales Representative Assistant) in korte tijd implementeren en in productie nemen. De resultaten hebben ons volledig overtuigd: Meer dan 40% van de omzetdoelstelling is al bereikt tijdens de introductiefase in slechts drie maanden."

Stefan Köhler, IT Program Manager CRM
thyssenkrupp Materials Services GmbH

Winkler+Dünnebier GmbH

Dankzij nauwe samenwerking met ITVT zijn we erin geslaagd om Microsoft Dynamics 365 (CRM) binnen slechts 5 maanden te implementeren en uit te rollen binnen de gehele W+D Group. Hierbij is met name de vakbekwaamheid en het begrip om complexe processen in CRM te implementeren, passende voorstellen uit te werken en deze snel uit te voeren, opmerkelijk

Uwe Peine, Prokurist
Head of Internal Sales und Order Management, Projektleiter CRM Winkler+Dünnebier GmbH

Wittenstein AG

Met de migratie naar Microsoft Dynamics CRM, inclusief gegevensmigratie door ITVT GmbH, hebben we een platform tot onze beschikking waarmee we snel, efficiënt en vooral gestructureerd onze CRM-informatie kunnen beheren. Vanaf het begin waren we overtuigd van de expertise en de servicegerichtheid van ITVT GmbH.

Erwin Schuster
Leiter Informationsmanagement Wittenstein AG